Komunikační kampaň pro sportovní areál

Abstract
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikační kampaně pro nový sportovní areál. Teoretická část se zabývá obecnou definicí marketingové komunikace, komunikačního mixu a sestavování kampaní. V této části je podrobněji rozebrán online marketing, který je využit při sestavování kampaně. Praktická část bakalářské práce se věnuje představení Sportovního centra Jilemnice, které spravuje sportovní areál, popsány jsou další činnosti této společnosti. Následuje komparativní analýza konkurenčních areálů na sociální síti Facebook. Poslední část se věnuje sestavení komunikační kampaně pro Všesportovní areál Hraběnka Jilemnice na období od listopadu 2018 do září 2019. Největším projektem, který byl v rámci kampaně vytvořen, bylo propagační video představující celý areál. Byly také vytvořeny profily na sociálních sítích, kampaň ve spolupráci s místními kluby v rámci sportovní akce a popsána je například i podpora prodeje.
This bachelor thesis deals with designing a communication campaign for a new sports area. The theoretical part deals with the general definition of marketing communication, communication mix and campaigning. This section discusses in detail the online marketing that is used in bulding a campaign. The practical part of the this thesis deals with the presentation of the Jilemnice Sports Center, which manages the sports complex, other activities of this organization are described. Following is a comparative analysis of competing areas on the social network Facebook. The last part is focused on the compilation of the communication campaign for the Hraběnka Sports Complex for the period from November 2018 to September 2019. The biggest project that was created within the campaign was a promotional video representing the whole area. Also social networking profiles have been created, a campaign in co-workers with local clubs as part of a sports event, and sales promotion is also described.
Description
Subject(s)
Jilemnice, komparativní analýza, komunikační kampaň, komunikační mix, marketingová komunikace, sportovní areál, Jilemnice, comparative analysis, communication campaign, communication mix, marketing communication, sport area
Citation
ISSN
ISBN