Personální marketing podniku

Abstract
Cílem bakalářské práce je provést analýzu a zhodnocení interního personálního marketingu v rámci působení v konkrétní společnosti a konečné zhodnocení a vznesení návrhů. Celkový průzkum vycházející z této práce je založen na zkoumání spokojenosti zaměstnanců. Bakalářská práce je standardně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly, které znázorňují teoretická východiska personálního marketingu a externí a interní personální marketing. V následující praktické části je charakterizována konkrétní společnost Decasport s. r. o. (Decathlon), pomocí které byla zkoumána spokojenost zaměstnanců prostřednictvím dotazníkového šetření. Zakončení bakalářské práce je věnováno návrhům na zlepšení dosavadní situace a doporučením. Tato práce na závěr detailně shrnuje veškeré získané informace.
The aim of this bachelor thesis is to perform the analysis and evaluation of internal personnel marketing in the context of working within particular company, and final evaluation with possible suggestions. Overall survey based on this work is established on employee satisfaction research. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part consists of two chapters, which illustrate theoretical bases of personnel marketing and external and internal personnel marketing. In the practical part, the examined company called Decasport s. r. o. (Decathlon) is closely introduced and the survey in the form of questionnaire of employee satisfaction is therefore performed. The end of this work is dedicated to improvement of current situation and the future encouragement. In the conclusion, this work summarizes all the information obtained in detail.
Description
Subject(s)
Interní personální marketing, marketingový mix v personálním marketingu, personální marketing, spokojenost zaměstnanců, Employee satisfaction, internal personnel marketing, marketing mix in personnel marketing, personnel marketing
Citation
ISSN
ISBN