Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí

Abstract
Bakalářská práce se věnuje problematice novodobých trendů v online marketingu. Teoretická část se zabývá daným tématem s ohledem na nové trendy, které mohou fungovat jako účinný nástroj zviditelnění společnosti a zároveň mohou být využity při zakládání nového projektu.Praktická část se věnuje představení společnosti, popsáním její marketingové komunikace a dále analýzou a zhodnocením současné situace. Práce je zakončena doporučeními, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace a pomohla by firmě přinést očekávané výsledky.
Optimalization of Marketing Communication in Online EnvironmentThis bachelor thesis deals with modern trends in online marketing. The theoretical part aims at the given topic with focus on the new trends, which can be used as an effective tool for the visibility of the enterprise and at the same time can be used for the creation of a new project.The practical part is devoted to introducing the selected company, describing its marketing communication and then analyzing and evaluating the current situation. The work concludes with recommendations that could improve the current situation and help the company deliver the expected results.
Description
Subject(s)
marketing, marketingová komunikace, online marketing, obsahový marketing, sociální sítě, marketing, marketing communication, online marketing, content marketing, social networks
Citation
ISSN
ISBN