Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook

Abstract
Bakalářská práce se zabývá komunikací cestovní kanceláře Melissa Travel na sociální síti Facebook. V první - teoretické části vysvětluje, co je to marketing a popisuje nástroje marketingové komunikace. Dále se věnuje sociálním sítím, konkrétně Facebooku a představuje jeho funkce. Poslední část teorie se zaměřuje na cestovní kanceláře a jejich vznik. Druhá - praktická část detailně analyzuje jednotlivé facebookové příspěvky cestovní kanceláře, konkrétně nabídku zájezdu, představení novinky, představení destinace, tip na výlet a zajímavost o Řecku. Nakonec navrhuje možná zlepšení, která jsou zpracována do vzorových facebookových příspěvků.
The bachelor thesis is about communication of travel agency Melissa Travel via Facebook. The first - theoretical part is about marketing and marketing communation tools. Next part of the theoretical part is about Facebook and his functions. The last part is about travel agencies and establishment of the agencies. The second - practical part of the bachelor thesis analyzes every Facebook posts of the travel agency Melissa Travel. Specifically offer of the trip, introduction of the news, introduction of the destination, a tip for a trip and interesting facts about Greece. The end of thesis is about possible improvements that were made by me as sample Facebook posts.
Description
Subject(s)
Cestovní kancelář, sociální síť, Facebook, marketing, komunikace, příspěvky, zlepšení, Traveling agency, social network, Facebook, marketing, communication, posts, improvements
Citation
ISSN
ISBN