Hrátky s barvou v MŠ

Abstract
Cílem mé práce je zapojit práci s barvou do různých činností v mateřské škole a vytvořit metodickou příručku Hrátky s barvou v MŠ. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, výzkum a praktickou část.Teoretická část se zabývá vývojem dítěte v předškolním věku, hrou a její důležitou rolí ve vývoji dítěte. Dále jsou zde popsány jednotlivé barvy a jejich působení na člověka. V této části se také rozebírají vzájemné vztahy barev a role barev v přírodě. Další částí této práce je výzkum, který se zabývá tím, kolik barev dovedou děti v mateřské škole poznat a pojmenovat. Praktická část je věnována metodické příručce Hrátky s barvou v MŠ, která obsahuje patnáct metodických listů zaměřených na hudbu, malování, pracovní činnosti i pokusy.
The goal of my Bachelor thesis is to introduce color into all kinds of activities that children do in kindergarten and to create a methodical guide called Hrátky s barvou v MŠ (Playing with colors in the kindergarten). The thesis comprises three main parts theory, research, and practice.The theoretical part analyzes the influence of games and colors on the development of children during the pre-school age. Individual colors, their relations, and their influence on humans is described. The research part is focused on the pre-school children's ability to name and distinguish individual colors. The last part is devoted to the methodical guide Playing with colors in the kindergarten which is made of fifteen methodical guides focused on music, painting, and experiments.
Description
Subject(s)
Barva, dítě, hra, mateřská škola, metodický list, Colors, children, games, kindergarten, methodical guide
Citation
ISSN
ISBN