Aktivní zapojení dětí do prezentací výtvarných děl v preprimárním vzdělávání

Abstract
Bakalářská práce má charakter teoretické studie s aplikací tématu do didakticko  metodického přesahu. Zabývá se tématem role učitele výtvarné výchovy zaměřené na prezentaci výtvarné tvorby a poukazuje na dosavadní způsoby prezentování výtvarných děl dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na využití inovativních metod a způsobů prezentace v preprimárním vzdělávání. Didaktická část je realizována v souladu s českými kurikulárními dokumenty a její součástí jsou metodické listy, které popisují, jak lze netradiční způsoby prezentace převést do praxe.
This bachelor thesis is a study of theoretical nature, applying its subject to the didacticmethodical overlap. It pursues the role of an art teacher while focusing on presentation of art work, as well as referring to both previous and existing ways of presenting children's art work in kindergarten.The objective of this bachelor thesis is the use of innovative methods and ways of presentation in preprimary education. Its didactical part was carried out in accordance with the Czech curricular documents and contains methodological sheets explaining how to put the unconventional (nontraditional) ways of presentation into practice.
Description
Subject(s)
Inovace, metodické listy, preprimární vzdělávání, prezentace, role učitele, Innovation, methodological sheets, preprimary education, presentation, teacher's role
Citation
ISSN
ISBN