Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása

Abstract
Tato práce se zabývá problematikou marketingové online komunikace prodejní výstavy Křehká krása. V teoretické části práce jsou uvedeny moderní marketingové trendy a definován pojem marketingová komunikace. Dále je pozornost zaměřena na internet, jeho specifika a možnosti využití jako komunikačního média v rámci marketingu. V praktické části je provedena analýza stávající marketingové online komunikace prodejní výstavy Křehká krása pomocí statistických údajů a uživatelského testování. Na základě výsledků testování jsou identifikovány slabá místa marketingové komunikace, která slouží jako podklad pro vytvoření návrhu nových webových stránek výstavy a návrh marketingové komunikace za využití sociálních sítí Facebook a Instagram.
This thesis deals with the issue of marketing online communication of the trade fair Křehká krása. In the theoretical part of the thesis are presented modern marketing trends and defined the term marketing communication. In addition, attention is focused on the Internet, its specifics and its use as a communication medium within marketing. The practical part analyzes the current marketing online communication of the exhibition Křehká krása using statistical data and user testing. Based on the test results, marketing communication weaknesses are identified to serve as the basis for designing a new website for the exhibition and designing marketing communications using social networks Facebook and Instagram.
Description
Subject(s)
Marketingová komunikace, e-marketing, internet, internetové stránky, sociální média, sociální sítě, Facebook, Instagram, prodejní výstava, Marketing communication, e-marketing, internet, internet pages, social media, social networks, Facebook, Instagram, trade fair
Citation
ISSN
ISBN