Návrh nového produktu pro vybraný podnik

Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu nového produktu pro konkrétní podnik. Práce obsahuje zpracovanou odbornou rešerši k dané problematice v rozsahu potřebném pro vypracování praktické části. Dále je práce zaměřena na vybraný podnik. Kromě základních informací o něm je dále analyzován z hlediska interních a externích ovlivňujících faktorů, které jsou zpracovány pomocí SWOT analýzy a vyhodnoceny konfrontační maticí. Jako součást zaměření na vybraný podnik je v práci analýza jeho konkurenčního prostředí. Výsledky těchto analýz tvoří klíčový aspekt pro specifika navrhovaného produktu. V dalších částech je obsahem práce vytvoření návrhu nového produktu, na který navazuje ekonomické zhodnocení projektu v rámci finanční analýzy. Práce je zakončena zhodnocením realizovatelnosti projektu a rizikových situací.
The thesis focuses on creating a proposal of a new product for particular company. The thesis contains compiled professional research on the given issue in range necessary for elaboration of the practical part. Further, the thesis is focused on the selected company. Besides essential information about it is further analysed from the point of view of its internal and external influencing factors, which are processed with SWOT analysis and evaluated with confrontation matrix. As a part of focusing on the selected company is as part of the thesis added analysis of its competitive environment. Results of these analysis are the key aspect for determination of proposed product specifics. In further parts of thesis is contain created by generating of new product proposal, which is followed by economical valorization of project as a part of finantial analysis. The thesis is finished by assessment of project realizability and risk situations.
Description
Subject(s)
Produkt, vývoj, fitness, inovace, konkurence, Product, development, fitness, innovation, competition
Citation
ISSN
ISBN