Marketingový plán pro malou nebo střední firmu

Abstract
Tématem této diplomové práce je Marketingoví plán pro malou nebo střední firmu. Cílem práce je analyzovat vnitřní a vnější prostředí firmy a na základě toho vytvořit konkrétní marketingoví plán. Úvod teoretické části je zaměřen na teoretické vymezení malých a středních podniků a následně teoretické východisko marketingového plánování. V další části jsou poté nastíněny inovace, zvláště pak jejich definice a klasifikace. Součástí praktické části je seznámení s podnikem, který byl pro tuto práci vybrán. Je zde popsána charakteristika podniku, historie a organizační struktura. Následně je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Ve třetí části práce je uveden marketingoví cíl, který je následně rozpracován do marketingové strategie. Nedílnou součástí je také vypracováni rozpočtu a akčních plánů. V úplném závěru diplomové práce je navržena kontrola celého marketingového plánu.
The topic of this thesis is the Marketing plan for a small or medium-sized company. The aim of the thesis is to analyze the internal and external environment of the company and to create a specific marketing plan.The introduction of the theoretical part is focused on the theoretical definition of small and medium enterprises and the theoretical basis of marketing planning. The next section outlines the innovations, especially their definitions and classification. Part of the practical part is to get acquainted with the company that was selected for this work. It describes the characteristics, history and organizational structure. An analysis of the internal and external environment of the company is then carried out. In the third part of the thesis there is a marketing goal, which is subsequently elaborated into the marketing strategy. An integral part is also budgeting and action plans. At the end of the thesis is mentioned control of the entire marketing plan.
Description
Subject(s)
Teoretické vymezení marketingového plánování, malé a střední podniky, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, situační analýza, SWOT analýza, inovace, produktové inovace, marketingoví cíl, strategie, rozpočet, kontrola, Theoretical definition of marketing planning, SMEs, analysis of internal and external environment, situational analysis, SWOT analysis, innovation, product innovation, marketing goal, strategy, budget, control
Citation
ISSN
ISBN