Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy

Abstract
Bakalářská práce se zabývá oblastí digitálního marketingu a jeho využitím v outdoorové firmě. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje definování vymezujících pojmů, mezi než patří marketing, internetový marketing a internet. Zmíněna jsou také charakteristika a vývoj Internetu, rozdíly mezi daty a informacemi, popis fungování tohoto média a jeho uplatnění v oblasti marketingu včetně kladů a záporů využití Internetového marketingu. V první části práce je rovněž obsaženo porovnání marketingu B2B a B2C. Oba trhy jsou zde charakterizovány vzhledem k jejich marketingovému uplatnění. Ve druhé kapitole se práce zajímá o konkrétní online marketingové nástroje, přičemž je věnována pozornost především pojmům reklama, online public relations, přímý marketing a podpora prodeje. Všechny tyto části jsou zde detailně popsány a charakterizovány. Teoretická část práce se zabývá vyhodnocením jednotlivých kampaní, na jejichž realizaci se autor práce podílel. Na základě výsledků těchto kampaní jsou následně navržena doporučení pro další marketingový vývoj společnosti.
The bachelor thesis deals with the area of digital marketing and its use in an outdoor company. The thesis is divided into four parts. The first part deals with defining terms such as marketing, internet marketing and the Internet. It also mentions the characteristics and development of the Internet, the differences between data and information, a description how it is functioning and its application in marketing, including the pros and cons of Internet marketing. The first part also contains a comparison of B2B and B2C marketing. Both markets are characterized by their marketing experience. In the second chapter, the work is concerned with specific online marketing tools, paying particular attention to the concepts of advertising, online public relations, direct marketing and sales promotion. All these parts are described and characterized in detail here. The theoretical part deals with the evaluation of the individual campaigns, the realization of which the author of the work participated. Based on the results of these campaigns, recommendations for further marketing development are proposed.
Description
Subject(s)
Marketing, Internet, Internetový marketing, B2B, B2C, online marketingové nástroje, Marketing, Internet, Internet marketing, B2B, B2C, online marketing tools
Citation
ISSN
ISBN