E-sport v USA a v podmínkách České republiky

Abstract
Hlavním předmětem bakalářské práce je analýza eSportu, se zaměřením na ekonomický význam konceptu, porovnání vývoje progamingu ve Spojených státech amerických, kde je eSport hojně rozšířený, a v České republice, kde je vývoj teprve v počátcích.K docílení správného pochopení práce lidmi, kteří se v daném tématu neorientují, je na začátku práce věnována pozornost především základním pojmům, historii eSportu a její podmínky a důležité vlastnosti.Druhá část práce se zabývá ekonomickou stránkou eSportu, jeho aplikace ve Spojených státech amerických a České republice s cílem navržení výstavby první eSport arény na tomto území.
The aim of this thesis is to analyse e-Sports. The areas of focus will be their economic importance, and the comparison of programming progress in the United States, where e-Sports are popular, and the Czech Republic, where their development is still in its early stages. To achieve an accurate understanding of this work for those who are not yet familiar with this topic, the 1st part focuses mainly on some basic concepts, the history of e-Sports, its conditions and importance.The 2nd part is focused on the economic aspect of e-Sports and its application in the United States and Czech Republic. This is in order to suggest a construction of the first e-Sport Arena in the latter country.
Description
Subject(s)
aréna, Blizzard, eSport, online hry, progaming, turnaje, Twitch, video hry, vývoj her, arena, Blizzard, development of video games, eSport, online games, progaming, tournaments, Twitch, video games
Citation
ISSN
ISBN