Odpovědné a udržitelné podnikání

Abstract
Tato bakalářská práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti a udržitelnému podnikání firem na trhu kosmetiky. V první části práce je představen koncept společenské odpovědnosti firem a udržitelného rozvoje z teoretického hlediska včetně vymezení základních principů, na kterých společenská odpovědnost spočívá. Pozornost je v této části práce věnována také pilířům společenské odpovědnosti. Dále definuje pojem stakeholders a uvádí důvody pro implementaci společenské odpovědnosti. V druhé části práce jsou charakterizovány společnosti Český národní podnik, s.r.o., MANUFAKTURA a Yves Rocher. Na základě zjištěných skutečností jsou porovnány aktivity z hlediska odpovědnosti a udržitelnosti těchto společností. Závěrem jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a uvedena doporučení pro další aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firem a udržitelného podnikání.
This bachelor thesis deals with the issue of corporate social responsibility and sustainable business in the cosmetics market. The first part of the thesis introduces the concept of Corporate Social Responsibility and Sustainable Development from a theoretical point of view, including defining the basic principles on which social responsibility lies. Attention is also devoted to the pillars of social responsibility in this part of the work. It further defines the concept of stakeholders and sets out the reasons for implementing social responsibility. In the second part of the thesis is characterized the Czech National Enterprise, s.r.o., MANUFAKTURA and Yves Rocher. On the basis of the facts, the activities are compared in terms of responsibility and sustainability of these companies. In conclusion, the facts are summarized and recommendations are provided for further activities in the area of corporate social responsibility and sustainable entrepreneurship.
Description
Subject(s)
Společenská odpovědnost firem, udržitelné podnikání, společensky odpovědné chování, stakeholders, udržitelný rozvoj, Corporate social responsibility, sustainable business, socially responsible behavior, stakeholders, sustainable development
Citation
ISSN
ISBN