Marketingová analýza hokejového klubu HC Bílí Tygři Liberec

Title Alternative:Marketing analysis of ice hockey club HC Bílí tygři Liberec
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou analýzu hokejového klubu. V teoretická části je popisována historie sportu a hokeje, následně organizační struktura sportu a marketingové přístupy ve sportovní sféře, financování klubů, ale i marketingový mix obecně. Ve druhé, praktické části, za pomoci osobních konzultací, klubového časopisu a internetových stránek byly poznatky aplikovány do zmíněných metod a přístupů. Z těchto poznatků byl vytvořený závěr, kde jsou zmíněny slabé stránky a doporučení k jejich napravení a zlepšení fungování klubu. Práce by měla sloužit klubu, jako nezávislý pohled na jeho situaci, ale i široké veřejnosti, aby si udělal obrázek o hospodaření a přístupech klubu.
Description
63 s. :obr., tab. +CD ROM
Subject(s)
hockey clubs, marketing, hokejové kluby, marketing
Citation
ISSN
ISBN