Marketingová analýza házenkářského klubu HC Kolín

Title Alternative:Marketing analysis of the handball club HC Kolín
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce hodnotí chod házenkářského klubu HC Kolín po stránce ekonomické a sportovní. Sportovní výsledky a úspěchy jsou totiž často spojeny s ekonomickou situací klubu. Podrobněji bylo pohlédnuto na marketingovou činnost klubu, protože marketing se stává stěžejní činností, a to nejen u profesionálního, ale také u amatérského sportu. S pomocí marketingových analýz vzešly, jak přednosti, tak rezervy klubu tj. věci na kterých je nutno v budoucnu zapracovat. V závěrečné části byla navrhnuta vhodná doporučení, která by mohla mít pozitivní vliv na rozvoj kolínské házené a házené obecně.
Description
50 s. :tab. +CD ROM
Subject(s)
athletic clubs, handball, sportovní kluby, házená
Citation
ISSN
ISBN