Mediální diskurs v časopisech pro muže a ženy

Title Alternative:Media Discourse in Magazines for Men and Women
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu diskursu. Zabývá se působením vybraných ideologií v rámci diskursu a prezentací femininity a maskulinity. Cílem práce je zjistit, do jaké míry diskurs lifestylových časopisů pro muže a pro ženy, konkrétně Cosmopolitanu a Playboye, vychází z tradičních genderových stereotypů. Pro získání odpovědí na tyto otázky je práce rozdělena na dvě části. První část seznamuje se základními pojmy, koncepty a teoriemi, které slouží jako východisko pro část druhou. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu jazyka, obsahu a tematiky obou časopisů. Výsledek výzkumu ukáže, jaké stereotypy (ideologie) se v časopisech odráží a jak jsou zde muži a ženy prezentováni.
Description
78 s. (129 766 znaků) +1 CD
Subject(s)
women’s magazines, men’s magazines, časopisy pro ženy, časopisy pro muže
Citation
ISSN
ISBN