Interaktivní učebnice pro výuku anglického jazyka na základní škole

Title Alternative:Interactive textbooks for English language teaching in lower-secondary schools
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
V závěrečné bakalářské práci bylo provedeno porovnání čtyř interaktivních učebnic pro výuku anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Jsou představe-ny důleţité pojmy týkající se interaktivní výuky a prezentovány interaktivní učebnice angličtiny. Byly navrţeny srovnávací parametry učebnic z digitálního a z didaktického hlediska a na základě těchto parametrů bylo provedeno, vzájemné porovnání vybraných učebnic. Bylo zjištěno, ţe vybrané tituly některá stanovená kritéria nesplňují. Součástí práce je i dotazníkové šetřením, cílené na učitele anglického jazyka, ve kterém byla zjišťována míra vyuţívání interaktivních výukových materiálů anglického jazyka na druhém stupni základní školy v Libereckém kraji. Ukázalo se, ţe oslovení učitelé větši-nou nemají správné povědomí o interaktivních učebnicích.
Description
75 s. (107 000 znaků) :il., gr., tab. +CD ROM
Subject(s)
language teaching and learning, educational technology, English language, teaching aids, jazyková výuka, didaktická technika, angličtina, učební pomůcky
Citation
ISSN
ISBN