Zviditelnění projektu Check Czech Fashion

Title Alternative:Promotion of the Check Czech Fashion project
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This work deals with issues of the Check Czech Fashion project which focuses on mapping street style in the Czech Republic and supporting young fashion designers from the Czech Republic. The main target of this work is unification of presentation concept of the Check Czech Fashion project, scaling up visibility and increasing awareness of the Czech Check Fashion project. Based on in-depth researches of similar foreign projects and research of consumers, the most effective methods of presentation for the project Check Czech Fashion and its brand new promotional structure were selected. This united concept, whose main pillars are creating a brand new website and also creating a good online base of the project, changes the way of communication with consumers and suggests new activities of the project and also finds new opportunities of participation. It was eventually successfully brought into effect.
Tato práce se soustředí na problematiku projektu Check Czech Fashion, který se zaměřuje na mapování módy ulice v České republice a podporuje začínající české oděvní návrháře a designéry. Hlavním cílem této studie je sjednocení konceptu prezentace projektu Check Czech Fashion a zejména jeho zviditelnění a zvýšení povědomí o projektu. Na základě důkladného průzkumu zahraničních projektů tohoto druhu a průzkumu mezi konzumenty byly vytipovány nejefektivnější metody prezentace pro projekt Check Czech Fashion a zcela nová propagační struktura projektu. Tento jednotný koncept, jehož hlavními pilíři jsou kompletní tvorba nových webových stránek a vytvoření dobrého online zázemí projektu, změna způsobu komunikace s konzumenty a navrhnutí nových aktivit a participací projektu, byl ve finále úspěšně uveden do praxe.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 CD; rozsah: 49 s., Přílohy 22 s.
Subject(s)
check czech fashion, fashion, street style, mapping of street style, promotion, promotional structure, event marketing, website, check czech fashion, móda, móda ulice, mapování módy ulice, propagace, propagační struktura, event marketing, webová stránka
Citation
ISSN
ISBN