Marketingová komunikace vybrané firmy

Title Alternative:Marketing communication of a selected company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
My diploma work has a title Marketing communication of a selected company. I chose the topic based on my work in international company Decathlon Liberec. The main aim of the work itself is to characterize the current marketing communication of the company and propose new forms of communication. The operational objective is to describe the individual components of communication mix and to list their advantages and disadvantages. Next aim is to assess the suitability of proposals for new forms of communication, theoretically determine methods for detection of efficiency of advertising campaign and to submit possibilities for measurement of communications feedback during the communication by proposed forms. The conclusions of this study are based on consultation with director of the store in Liberec and internal company information of Decathlon.
Má diplomová práce nese název Marketingová komunikace vybrané firmy. Téma jsem si vybral na základě svého působení v liberecké pobočce mezinárodní prodejní sítě Decathlon. Cílem samotné práce je charakterizovat stávající marketingovou komunikaci společnosti a navrhnout nové nástroje komunikace. Dílčím cílem je popsat jednotlivé složky komunikačního mixu, vypsat jejich přednosti a slabiny, zjistit vhodnost návrhů na nové formy komunikace, teoreticky vymezit metody zjišťování účinnosti reklamní kampaně a předložit možnosti měření zpětné vazby při komunikaci navrhovanými prostředky. Závěry této studie vychází z konzultací s ředitelem pobočky v Liberci a interních materiálů společnosti Decathlon.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 DVD+R; rozsah: 84 s.
Subject(s)
marketing, international marketing, marketing communication, communication mix, instruments of communication mix, advertisement, personal sale, direct marketing, public relations, sales support, efficiency of advertising campaign, marketing, mezinárodní marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, reklama, osobní prodej, přímý marketing, vztah s veřejností, podpora prodeje, účinnost reklamní kampaně
Citation
ISSN
ISBN