Zavedení informačního systému (EOBCAN.CZ) pro malé obce

Title Alternative:Implementation of the Information System (EOBCAN.CZ) for Small Municipalities
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This thesis was elaborated for the purposes of the company TFnet s.r.o. in frame of its strategy of further development. The central topic of the thesis is the introduction and launching of a new product - EOBCAN.CZ, which is dedicated to the integration of the administrative work of small municipal offices to uniform information system. The first part of the thesis is as a matter of priority oriented to the introduction of the information system and description of the particular modules. It is summarizing the competitors on the market and the offering of their products. In the following part there is performed the mapping out of potential customers, elaborated a draft of questionnaire in a written form and performed a questionnaire survey in two regions of Czech Republic. The final part of the thesis is focused on the communication strategy and finding of suitable medias for creation of successful advertising campaign of the information system EOBCAN.CZ.
Tato diplomová práce byla vypracována pro účely firmy TFnet s.r.o. v rámci strategie jejího dalšího rozvoje. Nosným tématem práce je představení a uvedení na trh nového produktu EOBCAN.CZ určeného pro ucelení agendy malých obecních úřadů do jednotného informačního systému. První část práce se prioritně orientuje na představení informačního systému a popis jednotlivých modulů. Stručně shrnuje na trhu působící konkurenční firmy a nabídku jejich produktů. V další části je provedeno zmapování potenciálních zákazníků, navržení písemného dotazníku a uskutečnění dotazníkového šetření ve dvou krajích ČR. Závěrečná část práce se zaměřuje na komunikační strategii a nalezení vhodných médií pro vytvoření úspěšné reklamní kampaně informačního systému EOBCAN.CZ.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 76 s. (73000 znaků)
Subject(s)
questionnaire survey, recording of inhabitants, information system, advertisement, advertising leaflet, information collecting, creation of questionnaire, communication theory, dotazníkové šetření, evidence obyvatel, informační systém, reklamní inzerát, reklamní prospekt, sběr informací, sestavení dotazníku, teorie komunikace
Citation
ISSN
ISBN