Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kučerová, Ludmila
dc.contributor.author Kušniráková, Lucie
dc.date 2013
dc.date.accessioned 2015-07-07
dc.date.available 2015-07-07
dc.date.issued 2013
dc.date.submitted 2012-10-31
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/12196
dc.description katedra: KOB; přílohy: CD ROM; rozsah: 96 s. + 4 s. příloh cs
dc.description.abstract The Master Thesis is focused on analysing of after-sales services in the automotive industry. Firstly, the services and customer satisfaction is defined. the main object of the thesis is to find the competitive advantage. Additionally, a part of the thesis is dedicated to the characteristics of it There is also description of the company which entered the theme of the thesis. Secondly, the comparison of the after-sales services of individual brands and there market position is stated.. The analytical part contains of two questionnaires. Firstly, a questionnaire to investigate customer views of the after-sales service including the satisfaction and the functionality of the individual service departments. Additionally, as a comparison a research conducted by the Skoda Company is stated as well. Finally, as a conclusion, options and recommendations for the Skoda Company are given. en
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na analýzu poprodejních služeb v automobilovém průmyslu. Nejprve jsou obecně definovány služby a spokojenost zákazníka. Vzhledem k tomu, že cílem práce je nalezení konkurenční výhody, je část práce věnována také jejich charakteristice. Pozornost je také věnována podniku, který téma práce zadal. Následuje srovnání jednotlivých značek a porovnání jejich pozice na trhu. Hlavní část již popisuje poprodejní služby jednotlivých značek. Analytická část je tvořena dvěma dotazníky. Pomocí dotazníku je zjišťován názor zákazníků na poprodejní služby, jejich spokojenost a fungování jednotlivých servisních pracovišť. Pro srovnání je popsán také výzkum provedený samotnou společností Škoda. Závěrem jsou stanoveny možnosti a doporučení právě pro společnost Škoda Auto. cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject block exemption en
dc.subject financing en
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject liquidation en
dc.subject after-sales service en
dc.subject service en
dc.subject service assistance en
dc.subject customer en
dc.subject warranty en
dc.subject bloková výjimka cs
dc.subject financování cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject likvidace cs
dc.subject poprodejní služby cs
dc.subject servis cs
dc.subject služba assistance cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject záruka cs
dc.title Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu cs
dc.title.alternative Analysis of after-sales services in the automotive industry en
dc.type Thesis
dc.degree.level mgr
dc.date.defense 2013-01-29
dc.date.committed 2013-01-07
local.faculty Ekonomická fakulta cs
local.department KOB cs
local.identifier.stag 23414
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 469166
dc.subject.verbis automobilový průmysl cs
dc.subject.verbis prodej cs
dc.subject.verbis selling en
dc.subject.verbis automobile industry en
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 05:54:08 cs
local.verbis.studijniprogram KOB Ekonomika a management/Podniková ekonomika cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account