Didaktické hry ve vyučování českého jazyka pro 3. a 4. ročník ZŠ

Title Alternative:Didactic Games in Lessons of Czech Language for 3rd and 4th Classes of Primary School
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This diploma thesis focuses on implementing of actively motivating methods such as Didactic Games into educational process (curriculum). The work underlines their psychological and social aspects and positive impact on knowledge and skill acquisition. The practical part includes a collection of Didactic-game-work-sheets, that may be used by teachers in the lessons of the Czech language.
Diplomová práce se zabývá zařazováním aktivačně motivační metody - didaktických her do výchovně vzdělávacího procesu. Vyzdvihuje jejich psychologické a sociální aspekty a poukazuje na jejich kladný dopad při osvojování vědomostí a dovedností. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů s didaktickými hrami, které mohou učitelé využít v hodinách českého jazyka.
Description
katedra: KPV; rozsah: 60 s.
Subject(s)
game, activity, creativity, motivation, language, communication, hra, aktivita, tvořivost, motivace, jazyk, komunikace
Citation
ISSN
ISBN