Personální management ve společnosti Škoda Auto a.s.

Title Alternative:Personnel management at the Škoda Auto a.s. company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The thesis titled "Personnel Management at Škoda Auto a. s." focuses on issues connected with professional relationships. The first part describes personnel management in theory and the roles of personnel departments. The second part deals with issues related to working with people at the Škoda Auto a. s. company, the basic fundamentals of which are principles implemented within the VW Group. A completely new management style is outlined here, together with a definition of new objectives. The last part of this thesis includes improvement proposals for the existing personnel management. The aim of this paper was to analyze the function of personnel management at the Škoda Auto a.s. company, identify possible deficiencies and suggest their solutions.
Předmětem diplomové práce ?Personální management ve společnosti Škoda Auto a.s.? je zmapování problematiky personálních vztahů. V první části jsou definovány teoretické poznatky v oblasti personálního managementu a úlohy personálních útvarů. V druhé části bude přiblížena problematika práce s lidmi ve firmě Škoda Auto, a.s. Základním kamenem jsou koncernové zásady, které jsou nasazeny v koncernu VW. Je zde přiblížen zcela nový styl řízení včetně stanovení nových cílů. Poslední část se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu personálního managementu. Cílem této práce bylo analyzovat fungování personálního managementu ve společnosti Škoda Auto a.s., identifikovat možné nedostatky a navrhnout jejich možná řešení.
Description
katedra: KPE; rozsah: 70s. (12928 znaků)
Subject(s)
value, codex, communication, competitiveness, corporate principle, personnel management, operations, human resources management, customer satisfaction, relationships, hodnota, kodex, komunikace, konkurenceschopnost, koncernové zásady, personální management, procesy, řízení lidských zdrojů, spokojenost zákazníka, vztahy
Citation
ISSN
ISBN