Browsing by Author "Zikeš, Ondřej"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemBudování brandové identity prostřednictvím sociálních sítí(2022-11-01) Zikeš, Ondřej; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. :63774; Láska Jan, Ing. :68911Cílem bakalářské práce je návrh a implementace marketingové online strategie na sociálních sítích za pomocí organické propagace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na pojem brand, na prvky, které ho tvoří, a termíny související s brandem. Dále jsou rozebrány možnosti placené i organické online marketingové strategie. Finální sekcí teoretické části je vysvětlení jednotlivých kroků, které vedou k představení brandu na vybraném segmentu trhu. Praktická část práce začíná analýzou aktuálního stavu sociálních sítí vybrané společnosti. Na základě získaných dat je navržena a následně implementována marketingová strategie na vybraných sociálních sítích. Závěrečná část práce obsahuje vyhodnocení výsledků marketingové strategie a návrh optimalizačních kroků, které by budoucí strategie mohla implementovat.