Browsing by Author "Zedníková, Vendula"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemElektronická marketingová komunikace vybrané značkyZedníková, Vendula; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D.; Skolitel : 54965 Jáč Ivan, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 64073 Čuhlová Renata, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64426 Hendrych Pavel, Ing.Diplomová práce se zabývá optimálním využitím sociálních médií, konkrétně Facebooku, Youtube a Instagramu, v marketingové komunikaci firmy Ocún, která doposud v této oblasti nerozvíjela systematickou komunikaci. Cílem této práce je navrhnout optimální marketingovou komunikaci na výše zmíněných sociálních médiích. Součástí práce je teoretická a praktická část. Teoretická část je literární rešerše věnovaná marketingu se zaměřením na online marketing a sociální média. Praktická část se zabývá sběrem dat metodou hloubkového rozhovoru a benchmarkingu. Tato data jsou následně vyhodnocena a na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro optimální marketingovou komunikaci firmy. Součástí doporučení jsou konkrétní marketingové kampaně vycházející z informací zjištěných analýzou sesbíraných dat.
- ItemElektronická marketingová komunikace vybrané značkyZedníková, Vendula