Browsing by Author "Vytřísalová, Hana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemPostavení privátních značek obchodního řetězce(2024-06-06) Vytřísalová, Hana; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. :63763Bakalářská práce "Postavení privátních značek obchodního řetězce" se zabývá tím, jak zákazníci vnímají značku firmy, jak ovlivňuje jejich spotřebitelské chování, zejména jaký vztah mají k privátním značkám maloobchodu Kaufland. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem značka, na vývoj a funkci značky, na nutnost neustálého budování a rozvíjení hodnoty v očích zákazníků. Následně práce rozebere stěžejní téma a tím jsou privátní značky, jejich vývoj a postavení na českém trhu. Popíše kategorie vlastních značek, které maloobchodní sítě nabízejí. Práce také poukáže na postavení, které mají všechny zúčastněné strany, jaké výhody a nevýhody z participaci na privátních značkách plynou pro prodejce, dodavatele i zákazníka. V závěru teoretické části se práce dotkne tématu spotřebitelského rozhodování při nákupu rychloobrátkového zboží a marketingového výzkum zejména sběru primárních dat. V aplikační části práce představí obchodní řetězec Kaufland. Zaměří se zejména na zboží prodávané pod jeho vlastní značkou, jaké konkrétní značky nabízí, na jejich obal a propagaci. Závěrečná část práce vyhodnotí primární výzkum, který má za cíl ukázat, jak zákazníci vnímají privátní značky Kauflandu, jak hodnotí jejich kvalitu a cenu. Zda se jedná pouze o levný dostačující substitut značkového zboží, nebo je opravdu jejich "první volbou". Na základě těchto poznatků bude navržena vhodná strategii rozvoje privátních značek obchodníka.