Browsing by Author "Semerádová, Žofie"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKonkurenční pozice Sberbank CZ, a.s. na českém trhu(2018-01-31) Semerádová, Žofie; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Skolitel : 55356 Beran Jaroslav, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 60223 Cinkánová Lubica, Ing.; Konzultant2 : 65726 Luštincová Radka, Ing.Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice retailové banky Sberbank CZ. Předmětem této práce je zhodnocení jejího postavení v Liberci v porovnání s velkými bankami. K výzkumu byla vybrána Česká spořitelna, Československá obchodní banka, Komerční banka a Raiffeisenbank. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část definuje některé pojmy konkurence, popisuje průběh analýzy konkurence, jmenuje konkurenční strategie a hlouběji se zaobírá benchmarkingem, metodou měřící výkonnost firem. Praktická část hodnotí Sberbank CZ a další vybrané banky pomocí benchmarkingového modelu a dále prozkoumává spokojenost stávajících zákazníků Sberbank CZ prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných poznatků je sestavena poziční mapa udávající pozice všech bank. Dále jsou nalezeny rozdíly ve výkonnosti Sberbank CZ a výkonnosti ostatních vybraných bank, jejichž zjištění také slouží jako podněty pro zlepšení její tržní pozice. Autorka v závěru práce předkládá návrhy, které by měly nedostatky odstranit.
- ItemMarketingová studie vybraného podniku(2015-06-02) Semerádová, Žofie; Myslivcová Světlana, Ing.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 57493 Brandová Blanka, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64459 Morman Dušan, Ing.Bakalářská práce se zabývá marketingovou studií společnosti TKV Liberec, kteráposkytuje lidem technickou kontrolu vozidel od roku 1991. Předmětem této práce jezhodnocení současné situace společnosti, identifikovat její strategie a porovnat její nabídkuslužeb s konkurenčními firmami v Liberci. K analýze slouží rozbor marketingového mixua sestavení SWOT analýzy. Cílem práce je navrhnout některé strategické kroky vedoucík zlepšení služeb, zejména komunikaci se zákazníky. Hlavním tématem je také návrh nanové marketingové komunikační kanály, prostřednictvím kterých by mohla firma zvýšitsvé postavení na trhu a oslovit nové zákazníky. Teoretická část práce se zabývástrategickým marketingem a procesem strategického řízení. Poznatky z něj se prolínají dočásti praktické, která také obsahuje charakteristiku analyzované firmy, analýzu jejíchdosavadních marketingových strategií. Na základě získaných poznatků jsou doporučenyzměny na zefektivnění chodu celé společnosti.