Browsing by Author "Růžičková, Olga"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemZaložení prodejny pro výrobky firmy Technolen(2006-01-01) Růžičková, Olga
- ItemZaložení prodejny pro výrobky firmy Technolen(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Růžičková, Olga; Fridrichová, LudmilaV této bakalářské práci je vypracován projekt prodejny s výrobky firmy Technolen, technický textil, a.s.. A to s bavlněnými stany, technickým textilem a dalším vybavením pro kempink. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části je popsána současná prodejna s kempinkovým vybavením v Lomnici nad Popelkou a je zde navržena nová prodejna v Liberci, její umístění, image,{\dots} V druhé části je proveden průzkum trhu, který se skládá ze zjištění stavu konkurence metodou pozorování a z průzkumu u zákazníků metodou dotazování pomocí dotazníků. V poslední části práce jsou vyčísleny náklady související se zřízením prodejny, také je zde ekonomické zhodnocené projektu.
- ItemZvýšení vzdělanosti zaměstnanců Libereckého kraje s využitím dotací(2008-01-01) Růžičková, Olga
- ItemZvýšení vzdělanosti zaměstnanců Libereckého kraje s využitím dotací(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Růžičková, Olga; Švermová, PavlaTato diplomová práce s názvem {\clqq}Zvýšení vzdělanosti zaměstnanců Libereckého kraje s využitím dotací`` ukazuje, jak důležitá je vzdělanost ve struktuře zaměstnanosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci ve vzdělanostní struktuře zaměstnanců Libereckého kraje a dále doporučit, jak využívat dotace při zvyšování vzdělanosti zaměstnanců. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části je popsána důležitost vzdělanosti zaměstnanců pro konkurenceschopnost firmy, dále je zde analyzována současná situace na trhu práce. Druhá část diplomové práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu, který zjišťoval, jaké požadavky na vzdělanost zaměstnanců mají firmy v tomto regionu. Třetí část je zaměřena na dotační možnosti, které mohou firmy využívat při vzdělávání svých zaměstnanců. V poslední části autorka shrnuje závěry, ve kterých klade velkou důležitost na vzdělávání zaměstnanců. Náklady na vzdělávání zaměstnanců jsou někdy pro firmy velmi vysoké. Některé firmy si nemohou dovolit vzdělávat své pracovníky, tak jak by bylo potřeba, proto je zde možnost využívat dotací, které pomohou firmě s finanční náročností zvyšování kvalifikace zaměstnanců.