Browsing by Author "Poláková, Martina"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMetody měření fotokatalytického jevu na částicích TiO2(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Poláková, Martina; Wiener, JakubTato diplomová práce je zaměřena na hledání vhodné metody měření fotokatalytického jevu na částicích oxidu titaničitého. V teoretické části je obecně popsána fotokatalýza, vlastnosti a využití oxidu titaničitého a některé již použité metody testování fotokatalytického jevu. V experimentální části jsou popsány chemikálie, přístroje a použité metody. Tato část je zaměřena na optimalizaci separace částic oxidu titaničitého od testovaného roztoku. K testování byla na základě předchozích zkušeností vybrána dvě kyselá barviva s různou velikostí molekul. Práce je dále zaměřena na vývoj metodiky testování fotokatalytického jevu na roztoku manganistanu draselného. Výsledková část diskutuje dosažené výsledky.
- ItemMetody měření fotokatalytického jevu na částicích TiO2(2008-01-01) Poláková, Martina
- ItemVyužití internetu při výběru a koupi dovolené v podmínkách cestovní kanceláře Campanatour, s. r. o.(2012-01-01) Poláková, Martina
- ItemVyužití internetu při výběru a koupi dovolené v podmínkách cestovní kanceláře Campanatour, s. r. o.(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Poláková, Martina; Simová, JozefínaThe diploma thesis contains theoretical information about travel agencies, internet marketing, internet advertising and search engine optimization. This theoretical information is being imported into practise with the description of basic characterictics of a particular travel agency Campanatour. The main issue of this thesis is to find if and how much the Internet is used in the process of choosing and buying a holiday. That is why the work also focuses on an appereance of a particular subsidiary and also focuses on catalogues that are used during the process of choosing holiday in the travel agency office. The work then deals with the appereance of Internet websites and on the functionality of the online reservation system that is used during the process of choosing the holiday on the Internet. The thesis also contains two researches. One was done through visits in the ravel agency offices and on the websites of three travel agencies. Visits were carried out by the author of the thesis. The second research takes the form of a questionnaire. The main objective of both researches was to determine if and how much the Internet is used in the process of choosing and buying the holiday and if this process is comparable to buying a holiday in the travel agency office.