Browsing by Author "Milerová, Tereza"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza oblasti dobrovolníků FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování Liberec 2009 pro projekt EYOWF 2011(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Milerová, Tereza; Martinec, Jindřich
- ItemPráce dobrovolníků v organizaci MSJ & U23 Liberec 2013Milerová, Tereza
- ItemPráce dobrovolníků v organizaci MSJ & U23 Liberec 2013(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Milerová, Tereza; Urbánek, VáclavDiplomová práce si klade za cíl navrhnout jednotlivé aspekty práce s dobrovolníky při organizaci FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování juniorů a závodníků do 23 let Liberec 2013, a to na základě poznatků z odborné literatury a vlastních zkušeností autorky získaných předchozí prací s dobrovolníky. První část práce se zabývá problematikou dobrovolnictví a obecnými postupy při personální činnosti s dobrovolníky. V další části je navržen průběh a nastavení práce s dobrovolníky pro účely výše uvedené akce. Autorka se zaměřuje na analýzu jednotlivých aspektů řízení dobrovolníků, počínaje jejich náborem, přes zapracování až po samotný výkon činnosti. Následně je provedena komparace a vyhodnocení práce s dobrovolníky dle návrhu autorky, a to na základě zkušeností získaných v průběhu uskutečněné akce a osobních konzultací s organizátory. Dále jsou rozebrána pozitiva a negativa plynoucí organizace výše uvedené akce. Z výsledků jsou stanovena doporučení pro organizátory budoucích akcí pracujících s dobrovolníky.
- ItemProjevy agresivního chování u dětí v předškolním věku(2017-4-3) Milerová, Tereza; Helikarová Eliška, Mgr. : 64100; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Vrbík Daniel, Mgr. Ph.D. Konzultant : 63768; Loosová Jana, Ing. Ph.D. Konzultant2 : 66340Cílem bakalářské práce je zmapovat výskyt agresivních projevů chování u dětí v mateřské škole. Dále popsat nejčastější formy agresivního chování u dětí v předškolním věku a způsoby jejich řešení pedagogy.Zjištění se opírala především o osobní zkušenosti pedagogů, tzn. s jakou četností a jakým druhem zvýšeně agresivního chování dětí se ve své dosavadní praxi setkali, jaké postupy využívají při řešení konfliktních situací s agresivními dětmi a zda vychází z odborné literatury z oblasti této problematiky.K naplnění cíle byly v teoretické části práce definovány pojmy: agrese a agresivita, druhy agrese, normy chování a výchovně-vzdělávací přístupy. Autorka se zabývala příčinami vzniku agresivního chování, výchovnými styly v rodině dětí, odměnami a tresty a způsoby komunikace s dětmi.Součástí práce je praktická část, která se prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřuje na četnost výskytu agresivního chování u dětí v předškolním věku napříč mateřskými školami. Věnuje se zkoumání nejčastější formy agresivního chování u dětí a využívání odborné literatury učitelkami mateřských škol a jejich připravenost na zvládnutí dítěte s agresivními projevy chování v mateřské škole běžného typu.V závěru práce je vyhodnocení průzkumného šetření a navrhovaná opatření. Výsledky praktické části potvrdily, že se učitelky mateřských škol setkávají s dětmi, které se projevují zvýšeně agresivně vůči vrstevníkům.