Browsing by Author "Mazurkiewiczová, Sandra"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemPřístupy k hodnocení chlupatosti přízí(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Mazurkiewiczová, Sandra; Krupincová, GabrielaDiplomová práce se zaměřuje na přístupy k hodnocení chlupatosti přízí. Hlavním cílem této práce je ověření vlivu vybraných faktorů na chlupatost a zjištění, zda jsou metody těchto měření porovnatelné. Uvádí základní definici chlupatosti příze, popisuje principy vybraných metod používaných k měření chlupatosti příze a faktory ovlivňující tuto vlastnost příze. Ověření vlivu vybraných faktorů bylo realizováno na souboru cíleně vyrobených prstencových mykaných přízí ze staplových PP vláken s konstantní jmenovitou jemností, ale odlišným Phrixovým zákrutovým koeficientem. Kromě chlupatosti příze jsou ověřovány technologické parametry a další kvalitativní ukazatele přízí. Experimentální měření pro zjištění vlivu vybraných faktorů na chlupatost příze je prováděno na přístrojích Uster Tester 4, (index chlupatosti H, směrodatná odchylka sh), Zweigle G 567 (sumační kritérium S12, S3, S) a Lawson-Hemphill MTH (sumační kritérium S12LH). Získaná data jsou zpracována a je analyzován vliv vybraných faktorů analýzou rozptylu ANOVA 2 a korelační analýzou. Experiment potvrdil, že míra chlupatosti příze je závislá na míře kroucení příze. Komplexní index chlupatosti H, shodně jako sumační kritéria S12, S3, S a také sumační kritérium S12LH s rostoucím zákrutovým koeficientem a mají tendenci klesat.
- ItemTextilní žaluzie a rolety(2010-01-01) Mazurkiewiczová, Sandra
- ItemTextilní žaluzie a rolety(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Mazurkiewiczová, Sandra; Porkertová, JindraTato bakalářská práce se zabývá firmou Rolux žaluzie s.r.o. působící na českém trhu v oblasti výroby a prodeje rolet a žaluzií. Cílem této práce bylo vytvoření celkového rozdělení rolet a žaluzií a následně provést marketingový výzkum výše zmíněné firmy pro spokojenost zákazníků s jejich výrobky a službami. Dále pak doporučit opatření pro zvýšení kvality prodeje a k lepší konkurenceschopnosti firmy na trhu.