Browsing by Author "Kubát, David"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
- ItemAdvances in informatics, information management and administration(2014-01-01) Skrbek, Jan; Semerádová, Tereza; Kubát, David
- ItemKoordinace vývoje projektu Archa ve společnosti Škoda Auto, a.s.(Technická Univerzita v Liberci, 2015-01-01) Knopp, Ondřej; Kubát, DavidTato bakalářská práce se zabývá procesem vývoje webové aplikace v podnikovém prostředí jedné z největších firem v České republice. První část práce představuje způsoby, které lze pro financování takového projektu zvolit a postupy, které je třeba dodržet. Druhá část práce popisuje samotný vývoj aplikace, jejíž účelem je zvýšit efektivitu zpracování dat v procesu archivace technické dokumentace oddělením Managementu CAD dat.
- ItemMonitorování procesu šroubování a jeho elektronická vizualizace(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Vlačiha, Jan; Kubát, DavidThis Bachelor?s thesis deals with the optimization of screwing process using available modern technology. The first part focuses on processes and business process management, their meaning, optimization and reason for the implementation of business process management. Then explain the method of statistical process control that is used for effective process improvement. The second part deals with specific optimization process of screwing. At first the thesis analyse actual situation of the screwing process. Further, it deals with the concept of process optimization using available modern technology. At the conclusion will be evaluation of concept with the benefits for the ŠKODA Auto a.s.
- ItemNávrh vhodné komunikace se zákazníky v softwarové firmě(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Jeník, Jiří; Kubát, DavidTato bakalářská práce se zabývá výzkumem vhodných komunikačních kanálů. Cílem této práce je zjistit nejvhodnější metodu a tu se postupnými kroky snažit implementovat do procesů komunikace s klienty v softwarové firmě. Teoretická část práce je zaměřena na možnosti analýzy komunikace či marketingového výzkumu. Jednotlivými nástroji a jejich klady či zápory pro firmy a následně pro danou softwarovou firmu.
- ItemOptimalizace procesů při řízení vztahů se zákazníky(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Veselá, Eliška; Kubát, DavidBakalářská práce se zabývá optimalizací procesů při řízení vztahů se zákazníky, především z pohledu dnešních CRM systémů. V první části popisuje, co vlastně je řízení vztahů se zákazníky a zkoumá ho z různých pohledů. Následně se zaměřuje na to, jak je v dnešní době užitečné CRM v obchodním procesu a zmiňuje, jaké jsou jeho hlavní výhody. Také se zde zmiňuje problematika konkurenčního prostředí a jak s pomocí správných nástrojů a technik nad konkurencí zvítězit. Druhá část práce se více zaměřuje na použití CRM systémů v praxi. Nejprve mapuje a hodnotí dnešní možnosti, které trh nabízí a poté se zabývá nasazením konkrétního řešení. Dále popisuje CRM systém ve společnosti AutoCont CZ a.s. Hodnotí jeho klady a zápory a popisuje možná vylepšení. Na závěr uvádí, jak by navržené řešení mohlo přispět k vyšší profitabilitě firmy.
- ItemOvěřování a certifikace životního cyklu softwaru podle normy ISO/IEC 12207(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Janovec, Jiří; Kubát, DavidTématem této práce je certifikace softwaru z hlediska procesů souvisejících s jeho životními cykly dle normy ISO/IEC 12207:2008 - Systems and software engineering - Software life cycle processes. V první části práce se věnuji normalizaci jako takové a pojmům s ní souvisejícími, různým životním cyklům softwaru a definicím samotné normy ISO/IEC 12007:2008. V praktické části se pak zaměřuji na tvorbu metodiky/check-listu využitelného pro potřeby certifikace dle této normy certifikačním orgánem EZÚ, s.p.
- ItemParametrizace EC utahovaček pomocí statistických metod(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Marek, Vojtěch; Kubát, DavidBakalářská práce se zabývá nastavením a kontrolou požadovaných parametrů EC utahovaček. V teoretické části této bakalářské práce jsou představeny a popsány statistické metody, které s danou problematikou úzce souvisí. Následně je vysvětlen pojem metrologie včetně kalibrací měřidel, především pak EC utahovaček. Smyslem praktické části je analýza současného stavu evidence a vyhodnocování způsobilosti EC utahovaček ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. a návrh nového, zjednodušeného a přehlednějšího systému, který bude ze statistického hlediska zcela správný.
- ItemProblematika projektového řízení se zaměřením na implementace informačních technologií(2008-01-01) Kubát, David
- ItemProblematika projektového řízení se zaměřením na implementace informačních technologií(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Kubát, David; Antlová, KláraTato diplomová práce popisuje správné provádění projektového řízení s využitím metrik. Jsou v ní popsány jednotlivé druhy metrik, jejich nutné atributy a způsob použití. Protože metriky mohou obsahovat více rozměrů, jsou zde představeny metriky ve třech kategoriích - věcné stránky projektu, měkké metriky a {\clqq}podnik``. V první kapitole je popsána potřeba metodického a logického přístupu k metrikám, jejich rozličné použití a také jejich omezení. Ve druhé kapitole je osvětlena problematika metrik věcných stránek projektů. Třetí kapitola popisuje měkké metriky, tj. nástroje pro hodnocení motivace, výkonu a chování členů týmu. Čtvrtá část se zabývá metrikami, které hodnotí možnosti podniku a kolektivní výkonnost podniku v projektovém řízení. Pátá část nastiňuje, co je třeba vzít v úvahu při zavádění metrik. Především popisuje metodiku pro výběr nejvhodnějšího souboru metrik a vytvoření časového plánu pro implementaci. V praktické části je popsána implemetace systému metrik v konkrétním podniku, její jednotlivé fáze, problémy a závěrečné vyhodnocení.
- ItemSpráva procesů service desk(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Prskavec, Jan; Kubát, DavidBakalářská práce se zabývá správou procesů service desk. V této práci jsou popsány podle odborné literatury procesy, které by měly probíhat na každém service desku. Procesy Správa incidentu a Plnění požadavku jsou popsány podrobněji než ostatní procesy. Praktická část bakalářské práce se zabývá procesy, které probíhají na service desku společnosti Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o. a návrhy na zlepšení těchto procesů.
- ItemVčasné varování pro zvýšení bezpečnosti silniční dopravy(Technická Univerzita v Liberci,, 2014-10-31) Kubát, DavidPředkládaná disertační práce se zaměřuje na problematiku včasného varování v silniční dopravě. Hlavním cílem všech telematických aplikací i této práce je včasná distribuce informací k řidiči. Telematické systémy zahrnují různé projekty od povinného zavedení systému eCall přes testovací běh různých projektů včasného varování až po koncepty počítající s umělou inteligencí. Budoucnost ukáže ekonomickou návratnost těchto systémů, avšak jejich přínos je nesporný, jak ukazují dosavadní publikované výsledky.Snahou této práce je přispět ke zvýšení bezpečnosti silniční dopravy formou prevence. Základem práce je zjištění a popsání aktuální situace v oblasti varování v případě mimořádných situací v silniční dopravě pomocí studia dostupných zdrojů. Porovnáním současného stavu a aktuálních technologických možností bylo dosaženo závěru, že je možné navrhnout zlepšení poskytující rychlejší přenos varovných informací směrem k řidiči.S ohledem na výše uvedené jsou v práci řešeny následující tři cíle:1. Analyzovat současný stav včasného varování v dopravě v případě mimořádných událostí.2. Navrhnout řešení s ohledem na technologickou dostupnost, ekonomickou návratnost a minimální zpoždění při doručení varování řidiči.3. Prokázat realizovatelnost řešení pomocí ekonomické analýzy.
- ItemVyužití projektového řízení v automobilovém průmyslu(2005-01-01) Kubát, David