Browsing by Author "Králová, Lenka"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemPlánování hodin výtvarné výchovy a jejich skutečná realizace(2015-03-20) Králová, Lenka; Valešová Hana, PhDr. Ph.D.; Skolitel : 57210 Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 59250 Knížková Denisa, Ing.; Konzultant2 : 64514 Horáček KarelDiplomová práce se zabývá zkoumáním plánování hodin a jejich následnou realizací ve výtvarné výchově v 1. - 4. ročníku 1. stupně základní školy. Teoretická část vystupuje z novodobého pojetí školství. Obsahuje individuální přístup k dítěti, věnuje se plánování výuky, její následné realizaci a průběhu a také zahrnuje složky výtvarné výchovy obsažené v tematickém plánu. Nedílnou součástí teoretické části je právě obecná příprava na vyučování, která se snaží uvést danou strukturu hodiny. V praktické části jsou zařazeny shrnuté obsahy tematických plánů výtvarné výchovy v porovnání se souhrnem ze třídních knih. Součástí praktické části je rovněž dotazníkové šetření, ve kterém bylo zkoumáno, jak se učitelé prvního stupně základní školy staví k hodinám výtvarné výchovy a zda je pro ně plánování těchto hodin postradatelné či nikoli. Na základě dotazníkového šetření je v závěru práce zahrnuto doporučení pro praxi, jak výuku výtvarné výchovy zdokonalit.
- ItemPlánování hodin výtvarné výchovy a jejich skutečná realizace: Srovnávací studie(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Králová, Lenka; Valešová, HanaDiplomová práce se zabývá zkoumáním plánování hodin a jejich následnou realizací ve výtvarné výchově v 1. -4. ročníku 1. stupně základní školy. Teoretická část vystupuje z novodobého pojetí školství. Obsahuje individuální přístup k dítěti, věnuje se plánování výuky, její následné realizaci a průběhu a také zahrnuje složky výtvarné výchovy obsažené v tematickém plánu. Nedílnou součástí teoretické části je právě obecná příprava na vyučování, která se snaží uvést danou strukturu hodiny. V praktické části jsou zařazeny shrnuté obsahy tematických plánů výtvarné výchovy v porovnání se souhrnem ze třídních knih. Součástí praktické části je rovněž dotazníkové šetření, ve kterém bylo zkoumáno, jak se učitelé prvního stupně základní školy staví k hodinám výtvarné výchovy a zda je pro ně plánování těchto hodin postradatelné či nikoli. Na základě dotazníkového šetření je v závěru práce zahrnuto doporučení pro praxi, jak výuku výtvarné výchovy zdokonalit.