Browsing by Author "Klozová, Dominika"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemProduktová strategie v podnikuKlozová, DominikaTato bakalářská práce je zaměřena na otázku produktové strategie v podniku na pivovarském trhu. Hlavním cílem je analýza životního cyklu produktu a strategií s ním souvisejících. Na základě zjištěných informací je zpracován návrh na zkvalitnění těchto strategií. Pro tyto účely bakalářské práce byl vybrán Pivovar Nová Paka a.s., který poskytl veškeré potřebné interní informace. Teoretická část je opřena především o literární publikace, které jsou věnovány marketingu, marketingovému plánování, situační analýze, marketingovému mixu, produktu či produktovým strategiím. V praktické části je blíže charakterizován podnik, identifikováni konkurenti Pivovaru Nová Paka a.s. a následně analyzován trh. Dále autorka sestavuje životní cyklus konkrétního produktu. Na závěr autorka podává návrh na zlepšení produktové strategie firmy Pivovar Nová Paka a.s.