Browsing by Author "Jirásková, Tereza"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie ve vybraném podnikuJirásková, Tereza
- ItemKomunikační strategie ve vybraném podnikuJirásková, Tereza; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55392 Zelený Petr, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64438 Mikel VladimírBakalářská práce se zabývá komunikační strategií ve vybraném podniku pohybující se na drogistickém trhu. V první části práce jsou představena teoretická východiska marketingové komunikace, její nástroje komunikačního mixu a základní fakta o konkurenci. Cílem praktické části je analyzovat nástroje komunikačního mixu společnosti, následné porovnání s dvěma přímými konkurenty pohybující se na stejném trhu a na základě získaných informací se snaží navrhnout opatření pro optimalizaci komunikační strategie podniku. Práce nakonec zhodnocuje, že není potřeba výrazně měnit marketingovou strategii společnosti, a proto se především zaměřuje na optimalizaci již používaných komunikačních nástrojů.