Browsing by Author "Hudcová, Markéta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemRole a význam osobní asistence u předškolního dítěte s autismem(Technická Univerzita v Liberci, 2008) Hudcová, Markéta; Brožová Doubková, AndreaBakalářská práce se zabývala rolí a významem osobní asistence u předškolního dítěte s autismem. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry osobní asistent přispívá k zapojení autistického dítěte do kolektivu a k rozvoji jeho školní zralosti. Teoretická část práce byla tvořena pěti kapitolami, které zpracovávaly a prezentovaly odborné zdroje. V první kapitole byla definována kritéria autismu. Druhá kapitola se zabývala specifiky výchovy a vzdělávání jedinců s autismem. Třetí kapitola charakterizovala předškolní věk. Čtvrtá kapitola byla zaměřena na osobní asistenci, pátá kapitola na asistenci pedagogickou. Praktická část práce zjišťovala pomocí kazuistické metody vliv osobní asistence na vývoj předškolního dítěte s autismem. Kazuistická metoda byla zpracována na základě pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Práce objasnila význam osobní asistence u předškolního dítěte s autismem a zároveň poukázala na problémy, jež jsou s daným tématem spjaty.
- ItemRole a význam osobní asistence u předškolního dítěte s autismemHudcová, Markéta