Browsing by Author "Houšková, Veronika"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemKonkurenční strategie vybraného subjektu(2017-10-31) Houšková, Veronika; Myslivcová Světlana, Ing. Ph.D. : 55314; Sekerová Alena, Ing. Konzultant2 : 66399Tématem bakalářské práce je konkurenční strategie vybraného subjektu. Práce se zaměřuje na lidské zdroje podniku a na péči o tyto zdroje, které vedou k dosažení trvalé konkurenční výhody. Hlavním cílem je potvrzení či vyvrácení, že je společnost ŠKODA AUTO a.s. konkurenceschopná z pohledu získávání a udržení si kvalitních a loajálních pracovníků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou nejprve definovány pojmy konkurence, konkurenční výhoda a lidský kapitál. Popsán je také význam personálního marketingu, který souvisí s motivací pracovníků a s vytvářením loajálních zaměstnanců, přičemž právě tyto aspekty jsou zjišťovány v praktické části této práce. Po představení již zmíněné společnosti, následuje výčet benefitů a dotazníkové šetření, zda jsou zaměstnanci spokojení a tím pádem loajální této firmě. Po vyhodnocení dotazníkového průzkumu bylo potvrzeno, že má společnost ŠKODA AUTO loajální zaměstnance, díky nimž dosahuje konkurenční výhody.