Browsing by Author "Horčičková, Lenka"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Horčičková, Lenka; Simová, JozefínaTéma této diplomové práce je Marketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka. Podnik zvolený pro účely práce se zabývá prodejem výpočetní a mobilní techniky v regionu s vysokou nezaměstnaností a nízkými mzdami. Jako svou hlavní komunikační strategii si stanovil komunikaci prostřednictvím nízkých cen, jimiž se snaží zároveň poskytovat hodnotu svým zákazníkům. Cílem diplomové práce je zjištění, zda současný stav komunikace vyhovuje potřebám zákazníků a vytváří tedy i tímto způsobem hodnotu a dále identifikování dalších významných faktorů marketingové komunikace, které jsou prvky procesu tvorby hodnoty pro zákazníka. K této identifikaci je použit marketingový výzkum, jehož vyhodnocení tyto faktory odhaluje. Výsledkem práce pak je navržení opatření, které má za úkol zlepšit komunikaci podniku se zákazníkem.
- ItemMarketingová komunikace podniku jako proces tvorby hodnoty pro zákazníka(2013-01-01) Horčičková, Lenka
- ItemMinimalizace zmetkovitosti při výrobě plastových přírub(2003-01-01) Horčičková, Lenka
- ItemZavádění norem pro ekologický audit strojírenské výroby v ŠKODA-AUTO a.s.(1999-01-01) Horčičková, Lenka