Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Horčička, Jaromír"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Návrh a realizace internetového obchodu
    (2012-01-01) Horčička, Jaromír
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Návrh a realizace internetového obchodu
    (Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Horčička, Jaromír; Žižka, Tomáš
    The aim of this Bachelor Thesis Design and Implementation of Online Shop is the description of each phase before starting an online store and then a description of the actual principles of operation and maintenance of most shops in the market. The first part is focused on analyzing the market and potential customers, which gradually passes to using the analysis for design and running the online store. In conclusion, the Thesis mentions the possibility of communication with the customer and trade promotion using marketing campaigns. The last section is a real case study project, which is based on the described theoretical knowledge.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
    (Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Horčička, Jaromír; Skrbek, Jan
    Diplomová práce se věnuje analýze, definici a aplikaci metod, které by ve středně až dlouhodobém horizontu měly vést ke kontinuálnímu růstu provozovaného internetového obchodu. Práce popisuje pokročilou analýzu kritických částí internetového obchodu z hlediska použitelnosti, následuje popis možností testování a využitelnost získaných poznatků. V dalších částech práce je na základě předchozích teoreticky popsaných možností analyzování a testování poukázáno na možné směry, kterými se má možnost internetový obchod ubírat, aby ze svého provozu vytěžil maximum možného. Teoretická část je zakončena kapitolou, která se zabývá komunikací a prezentací benefitů internetového obchodu současným i potenciálním zákazníkům. Případová studie je primárně zaměřená na analýzu použitelnosti vybraného internetového obchodu za pomocí eye trackingového testování. Na základě poznatků jsou v rámci studie navržena vhodná opatření pro zvýšení uživatelské přívětivosti internetového obchodu.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
    (2014-01-01) Horčička, Jaromír

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest