Browsing by Author "Herdová, Marie"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemMetody výuky na střední ekonomické školeHerdová, Marie; Novotová Jitka, PhDr. Ph.D. : 54765Cílem této práce je zjistit, jaké výukové metody a v jaké frekvenci jsou využívány na střední ekonomické škole při výuce ekonomických předmětů. Práce se zaměřuje na specifikaci středoškolského odborného ekonomického vzdělávání a jeho žáků, věnuje se charakteristice vybraných výukových metod, jejichž použití je vhodné pro výuku předmětu ekonomika. Stěžejní část práce se věnuje výzkumu na střední ekonomické škole, konkrétně dotazníkovému šetření mezi žáky této školy a pozorování výukových metod v předmětu ekonomika. Dotazníkového šetření se účastnilo 212 respondentů a došlo k pozorování 6 vyučovacích hodin předmětu ekonomika. Na základě zjištěných dat bylo provedeno vyhodnocení výzkumu a diskuze výsledků. Ty ukázaly, že ve výuce předmětu ekonomika převažují metody výkladu a rozhovoru. Naopak velmi málo je využívána kooperace ve dvojicích či skupinách.
- ItemOnline marketingová komunikace na sociálních sítíchHerdová, Marie; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Cílem této práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci na Facebooku a Instagramu pro malou českou firmu vyrábějící ořechová másla a snídaňový sortiment. Tedy pro společnost Šufan s. r. o. V první části této práce je charakterizována marketingová komunikace se zaměření na její online formu, především na sociální sítě. Největší důraz je zaměřen na sociální sítě Facebook a Instagram, a na marketingovou komunikaci, která je prostřednictvím nich uskutečňována. Druhá část práce se zabývá představením společnosti Šufan a její marketingové komunikace. Hlavní část se poté zaměřuje na primární výzkum formou dotazníkového šetření na téma Marketingová komunikace na Facebooku a Instagramu. Autorkou jsou zde stanoveny konkrétní cíle výzkumu a popsány jeho výsledky. Ty jsou poté spolu se sekundárními daty použity pro sestavení doporučení pro marketingovou komunikace na Facebooku a Instagramu pro společnost Šufan s. r. o.
- ItemOnline marketingová komunikace vybrané firmyHerdová, Marie; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763; Milota David Konzultant2 : 66394Cílem této práce je navržení internetové marketingové komunikace pro operátora Kaktus. V první části této práce jsou charakterizováni uživatelé internetu a jsou shrnuta teoretická východiska marketingové komunikace na internetu. Nejvíce se zaměřuje na specifikace nejvyužívanějších sociálních sítí a možnosti jejich využití k marketingové komunikaci. Tato část je poté zakončena charakteristikou mobilních operátorů v České republice. Druhá část práce představuje virtuálního operátora Kaktus a jeho internetovou marketingovou komunikaci. Hlavní část práce se zabývá analýzou komunikace tohoto operátora prostřednictvím sociálních sítí Instagram a Facebook. Získané údaje jsou porovnány s teoretickými východisky. Na základě zjištěných výsledků jsou následně stanovena doporučení pro marketingovou komunikaci na obou sociálních sítích přímo pro danou společnost.