Browsing by Author "Dušáková, Markéta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie podniku v oblasti kavárenských služebDušáková, Markéta; Myslivcová Světlana, Ing.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 61522 Sobotka Jiří, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65061 Kovařičová MonikaBakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Costa Coffee, která soustředí svou ekonomickou činnost do oblasti kavárenských služeb a jejíž historie sahá až do roku 1971. Předmětem této práce je obecné seznámení se společností Costa Coffee a analýza jejích marketingových strategií. Teoretická část práce se zabývá utvářením a druhy marketingových strategií, z pohledu marketingového mixu a specifiky marketingu ve službách. Poznatky z teoretické části se poté promítají do části, která je věnována samotné společnosti. Ta obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu marketingového mixu a marketingový výzkum, který byl proveden na základě sběru primárních dat, metodou online dotazování. Dále tato část obsahuje shrnutí a doporučení, která vycházejí jednak z analýzy marketingového mixu a jednak z marketingového výzkumu. Navržená doporučení mohou vést ke zlepšení služeb a zaměření marketingových strategií.
- ItemMarketingová strategie podniku v oblasti kavárenských služebDušáková, Markéta