Browsing by Author "Bundová, Martina"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie developerské firmy Proctus real, s. r. o.(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Bundová, Martina; Simová, JozefínaCílem této diplomové práce je navržení efektivní marketingové strategie pro posílení konkurenčního postavení společnosti Proctus, působící na českém trhu s nemovitostmi. Práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Praktická část se nejprve zabývá analýzou trhu s nemovitostmi. Je zde popsána současná situace na trhu s nemovitostmi, dále byl v této diplomové práci věnován prostor pro nejmodernější trendy v oblasti bydlení a předpokládanému vývoji cen nemovitostí v České republice v roce 2009. Další část diplomové práce je věnována charakteristice společnosti Proctus. V práci bylo také provedeno dotazníkové šetření zjišťující potřeby a přání potenciálních zákazníků v oblasti realit. Na základě informací zjištěných z předešlých části diplomové práce byla v závěru sestavena marketingová strategie pro společnost Proctus.
- ItemMarketingová strategie developerské firmy Products Real, s.r.o.(2009-01-01) Bundová, Martina
- ItemPrůzkum trhu s pracovními oděvy(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Bundová, Martina; Štočková, HanaÚkolem této bakalářské práce je popsat prodejní strategii společnosti Dušan Konrád Moment. Dále najít a zhodnotit konkurenční firmy v ČR a najít nové možnosti uplatnění firmy na trhu. Práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Praktická část charakterizuje firmu Dušan Konrád Moment a její strategii prodeje. Dalším bodem této části je najít, vybrat a zhodnotit konkurenční firmy společnosti Dušan Konrád Moment (porovnat nabízený sortiment, ceny, poskytované služby, atd.) Poslední fáze této části se zabývá hledáním nových odběratelů. Potenciální zákazníci budou vyhledáváni především pomocí internetu. Bude jim na e-mail zasílána zkrácená verze firemního katalogu společně s dotazníkem. Na základě zjištěných informací bude navržena strategie pro zvýšení prodeje ochranných oděvů a pracovních pomůcek, který v posledních letech klesal.
- ItemPrůzkum trhu s pracovními oděvy(2006-01-01) Bundová, Martina