Browsing by Author "Brezarová, Ivana"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemFunkce školních družin ve volnočasových aktivitách dětí(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Brezarová, Ivana; Rýdl, KarelBakalářská práce se zabývá problematikou využívání volného času ve školních družinách. Jejím cílem je porovnání činností školních družin a zmapování účasti na zájmových kroužcích škol. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která se zaměřuje na zájmové vzdělávání a využívání volného času, především ve školních družinách. Praktická část analyzuje, pomocí časového snímku, aktivity tvořící náplň činností ve školních družinách. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje spokojenost dětí a rodičů se školní družinou a důvody pro přihlášení dítěte. Dále zachycuje účast dětí na zájmových kroužcích škol a v dalších volnočasových institucích.
- ItemFunkce školních družin ve volnočasových aktivitách dětí(2012-01-01) Brezarová, Ivana
- ItemIntervence v oblasti specifických poruch učení na základní škole(2015-06-03) Brezarová, Ivana; Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D.; Skolitel : 55255 Ševčík Ladislav, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 54815 Fuchs Petr, Ing.; Konzultant2 : 63878 Kučera Lukáš, Ing.Diplomová práce byla zaměřena na problematiku intervence specifických poruch učení na základní škole. Jejím cílem bylo charakterizovat výukové metody zaměřené na žáky s možnými projevy specifických poruch učení a zjistit jejich využívání v málotřídní základní škole. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou, která se zaměřovala na objasnění podmínek pro inkluzivní vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, definovala podmínky fungování v málotřídních školách. Věnovala se specifickým poruchám učení v obecné rovině, přičemž vymezovala projevy, příčiny a vlivy těchto poruch na edukaci žáků. Uváděla přehled výukových metod a možnosti zařazení preventivních programů ve školním prostředí. V empirické části bylo obsaženo vlastní výzkumné šetření na málotřídní škole včetně analýzy jeho výsledků. Předmětem výzkumu byla aplikace výukových metod v běžných vyučovacích hodinách: práce se zabývala tradičními a aktivizujícími metodami a zařazováním intervenčních opatření.