Browsing by Author "Bošková, Jitka"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu(2020-11-1) Bošková, Jitka; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska cestovního ruchu, komunikační strategie a popisuje nástroje komunikačního mixu. V praktické části se práce zabývá stručným představením podniku, analyzuje jeho komunikační strategii, a porovnává ji se strategii konkurence. Cílem praktické části je zhodnocení porovnání komunikační strategie a návrh na optimalizaci komunikačních nástrojů podniku.
- ItemSponzoring jako nástroj budování značkyBošková, Jitka; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. :63763; Čuhlová Renata, Ing. Ph.D. :64073Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a vybraných nástrojů marketingové komunikace podniku v bankovním sektoru. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska značky a marketingové strategie v online prostředí včetně sponzoringu a dalších marketingových nástrojů z online prostředí. V praktické části je představen vybraný podnik z oblasti bankovního sektoru, včetně historie, spolupráce formou sponzorství pro jinou značku a soubor online marketingových nástrojů, kterými je tato spolupráce komunikována včetně její analýzy. Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy současného stavu a primárního výzkumu zhodnotit stávající online marketingovou strategii v oblasti sponzoringu, zjistit postoj lidí ke sponzoringu, a následně na základě těchto výsledků optimalizovat stávající marketingovou strategii.