Browsing by Author "Bělohlávek, David"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemInovativní marketing ve vybrané turistické oblasti(2020-11-1) Bělohlávek, David; Dědková Jaroslava, doc. PhDr. Ing. Ph.D. : 54802Tato bakalářská práce se věnuje tématu inovativního marketingu vybraného subjektu cestovního ruchu. V posledních letech dochází k rychlému rozvoji marketingu a je nesmírně důležité, aby podnik na vývoj jednotlivých marketingových nástrojů reagoval a začal je používat v praxi. Hlavním důvodem je marketingová komunikace, která se odehrává na internetu, konkrétně pak na webových stránkách, blozích, a především přes sociální sítě a média. Je zde mnoho nových marketingových trendů, které jsou v práci podrobněji vysvětleny. Cílem této práce je zhodnocení použitých marketingových nástrojů ve vybraném subjektu cestovního ruchu, konkrétně v turistické oblasti Paseky nad Jizerou a následné doporučení na zlepšení. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků byl sestaven návrh na zlepšení marketingových nástrojů v Pasekách nad Jizerou v podobě inovativního nástroje Chatbota.
- ItemKomunikační strategie vybraného podnikuBělohlávek, David; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. :55313; Chlumová Simona, Ing. :69155Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategie vybraného podniku v kontextu současných trendů v oblasti marketingu a e-commerce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní rozbor konceptů marketingu, e-commerce, marketingového mixu a komunikačního mixu, s důrazem na jejich vzájemné propojení a význam pro efektivní budování značky a vztahů se zákazníky. V praktické části práce je analyzována komunikační strategie společnosti Alza.cz. Tato analýza zahrnuje posouzení marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti, stejně jako hodnocení současných komunikačních aktivit. Zároveň je představen návrh na zlepšení komunikační strategie, který je zaměřen na cílovou skupinu studentů. Tento návrh vychází z analýzy současných trendů a preferencí studentů a má za cíl vytvořit inovativní a komunikační kampaň.