Browsing by Author "Štrojsa, Zdeněk"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemBudování identity podniku(2019-10-31) Štrojsa, Zdeněk; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Cílem této práce je zanalyzovat pojmy identita podniku a image. Ve vybraném podniku jsou tyto pojmy blíže analyzovány a je navrženo vhodné vylepšení. Doporučení je pro podnik DENSO Manufacturing Czech s. r. o., jenž je největším středoevropským výrobcem automobilových klimatizačních jednotek a jejich komponentů. V práci je zanalyzováno, jakým způsobem a s pomocí jakých prvků identita a image podniku ovlivňují samotný podnik a jeho zákazníky. Práce je dělena na dvě hlavní části. První hlavní část představuje teoretické informace a poznatky, jež jsou v následující praktické části aplikovány na zvolený podnik. Poznatky jsou zaměřeny na prvky, které vstupují do firemní identity podniku. V první kapitole následující části je však nejprve představena firma, na kterou je tato práce zaměřena. Následně je prezentována a zhodnocena stávající identita a image zvoleného podniku a v závěru poskytnuto doporučení pro zlepšení v této oblasti.
- ItemInterní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu(2021-11-1) Štrojsa, Zdeněk; Červová Lenka, Ing. Ph.D. : 58883Cílem této diplomové práce je zanalyzovat interní komunikaci v podniku a následně navrhnout případné doporučení na zdokonalení soudobé interní komunikační strategie ve zvoleném podniku na základě výzkumu. V této diplomové práci je zanalyzováno, jak interní komunikační strategie podniku ovlivňuje samotné fungování firmy a její zaměstnance. V práci je obsaženo, jakými nástroji interní komunikace dopomáhá k obvyklé obchodní činnosti podniku. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část obsahuje teoretické vymezení pojmu podle případné odborné literatury. Teoretická část obsahuje informace o komunikaci, nástrojích interní marketingové strategie a internetové interní komunikaci. V druhé části práce, jež je v podobě praktické části, jsou poznatky aplikovány na zvolený podnik, ve kterém byl proveden průzkum interní komunikace. Interní komunikace podniku je následně posouzena na základě současné situace a v závěru práce je vypracováno doporučení pro zdokonalení dané problematiky. Podnik je v této práci anonymizován pro zachování podnikového tajemství.