Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Šálková, Tereza"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
    (2020-06-24) Šálková, Tereza; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. : 55313
    Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí. První část je zaměřena na výklad a popis teoretických pojmů v oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu v kontextu mezinárodní spolupráce firem. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na konkrétní podnik, kterým je společnost Crytur spol. s r. o. Nejprve je vybraný podnik představen včetně jeho produktového portfolia, následuje popis a analýza jeho komunikace se zákazníky. Pro podnik je vyhodnoceno vnitřní a vnější prostředí, dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření vztahující se ke spokojenosti zákazníků s využíváním komunikačních nástrojů a vytvořena SWOT analýza. Hlavním přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace podniku, které vychází z provedené analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a vyhodnocení dotazníkového šetření.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik
    (2023-06-14) Šálková, Tereza; Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D. :63774; Flanderková Anna, Ing. :68773
    Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické části je představena a analyzována firma a její konkurence. Na základě vypracovaných analýz a sekundárních dat je v praktické části navržen a realizován vývoj webových stránek a komunikace na sociálních sítích. Veškerý proces a aktivity spojené s prezentací firmy na těchto zvolených kanálech jsou následně v práci podrobně popsány a vizuálně představeny. Tyto činnosti jsou posléze vyhodnoceny a na základě vzniklého hodnocení jsou formulována doporučení na zlepšení.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest