Rok 2020
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Rok 2020 by Author "Bjorke Alena, Mgr. : 61041"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemChlapec s ADHD(2019-4-3) Zhorná, Martina; Bjorke Alena, Mgr. : 61041Práce se zabývá chováním a jednáním žáka základní školy. Tento jedinec má diagnostikován ADHD syndrom. Práce je rozdělena do dvou částí. Praktická část obsahuje základní informace o syndromu ADHD. Poté následuje analýza konkrétního případu. Ta je rozdělena do tří částí. Najdeme zde osobní, rodinnou a školní anamnézu popisovaného žáka. Součástí práce jsou metody diagnostik žáka, a to rozhovor, dotazník a kresba. Závěr práce shrnuje danou problematiku a navrhuje konkrétní opatření.
- ItemDítě s poruchou chování v dětském domově(2019-4-3) Šedivá, Blanka; Bjorke Alena, Mgr. : 61041Cílem závěrečné práce bylo zjistit vztah dětí z rodinné skupiny k dítěti s poruchou chování. Charakterizovat a zjistit, jaká porucha chování se u dítěte vyskytuje. V práci jsou popsány aklasifikovány nejčastější poruchy chování u dětí a mladistvých, formy ústavní výchovy i klíčová slova, a to s pomocí odborné literatury. Tyto informace nalezneme v teoretické části závěrečné práce. V praktické části závěrečné práce je popsán realizovaný výzkum, jeho shrnutí a výsledky.
- ItemJedinec se specifickými poruchami chování a výchovnými potížemi(2019-4-3) Štaifová Vašková, Eva; Bjorke Alena, Mgr. : 61041Závěrečná práce se zabývá kazuistikou klientky Střediska výchovné péče, která absolvovala dvouměsíční dobrovolný pobyt z důvodu výchovných potíží. Teoretickými východisky je charakteristika projevů poruch chování a Středisek výchovné péče. Použitými metodami sběru dat jsou rozhovor a nedokončené věty. Součástí závěrečné práce jsou navrhovaná doporučení.
- ItemŽák s poruchou chování(2019-4-3) Kocmanová, Marta; Bjorke Alena, Mgr. : 61041Závěrečná práce se věnuje problematice žáka s poruchou chování. Teoretická část je zaměřena na klasifikace poruch chování, faktory které ovlivňují vznik poruch, konkrétní projevy poruch chování. Poukazuje na prevenci a nápravu těchto poruch.V praktické části je zpracována kazuistika žáka - osobní, rodinná, sociální a školní anamnéza. Z diagnostických metod je použita kresba žáka - moje rodina, začarovaná rodina, dotazník matky a žáka a rozhovor s matkou.Práce poukazuje na možné příčiny poruch chování u konkrétního žáka a snaží se doporučit vhodné postupy práce s tímto žákem.