Rok 2022
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Rok 2022 by Author "Koutská Iva, PhDr. Ph.D. : 67239"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemRytmizace ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠJirkovská, Barbora; Koutská Iva, PhDr. Ph.D. : 67239Cílem této práce je sestavení rytmizovaného programu pro výuku anglického jazyka pro žáky 5. ročníku a jeho využití v praxi. Závěrečná práce si klade za úkol zjistit, zda zavedení rytmizace do výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ přispívá ke zlepšení výslovnosti žáků, zvláště pak přízvuku (slovního i větného) a intonace, k efektivnějšímu osvojení slovní zásoby, zafixování větných struktur a k plynulému rozvoji jazykových kompetencí.
- ItemVyužití metody CLIL ve výuce 1. ročníku ZŠVotrubcová, Iva; Koutská Iva, PhDr. Ph.D. : 67239Závěrečná práce se zabývá využitím metody CLIL (Content and Language Integrated Learning), konkrétně v podobě jazykových sprch a celých hodin vedených v anglickém jazyce, v 1. ročníku základní školy. Cílem práce je oba modely porovnat a vyhodnotit, který z nich je žáky lépe přijímán, který lépe rozvíjí jazykové znalosti a dovednosti žáků a jakým způsobem oba modely vhodně zařadit do výuky v 1. ročníku základní školy. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a jejím cílem je představit metodu CLIL, která je charakteristická propojením obsahového a jazykového učení, z pohledu teorie, metodologie, a ve vztahu k žákům mladšího školního věku. Praktická část popisuje realizovaný výzkum, v němž jsou vybrané modely metody CLIL aplikovány. Jejím obsahem je vymezení metod výzkumu, charakteristika žáků a popis jednotlivých hodin. Analýza dat získaných reflexemi hodin, žákovskými dotazníky a testy znalostí poskytla podklady pro posouzení obou metod a vyvození dalších doporučení pro jejich využití ve výuce 1. ročníku základní školy.