Rok 2021
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Rok 2021 by Author "Jarošová, Kristýna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemVýuková metoda Filosofie pro dětiMožnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ(2020-8-30) Jarošová, Kristýna; Trčka Michal, Mgr. Ph.D. : 64060Tato závěrečná práce se zabývá výukovou metodou filozofie pro děti a možnostmi jejího využití ve výuce žáků 4. a 5. tříd základní školy. Cílem práce je navrhnout tři aktivity s prvky metody filozofie pro děti, které lze zařadit do výuky žáků na I. stupni ZŠ. První část práce je teoretická. Pojednává o historickém vývoji metody filozofie pro děti, o jejím specifickém zaměření na bádající společenství a roli učitele ve výuce, a také o jejím možném zařazení do výuky žáků na I. stupni ZŠ s ohledem na vývojová specifika tohoto věku a kurikulární dokument RVP. S ohledem na získané informace jsou v druhé části práce navrženy tři aktivity, které lze využít ve výuce žáků 4. a 5. tříd ZŠ v rámci jednotlivých předmětů. Aktivity jsou zaměřené na budování bádajícího společenství a jsou zpracovány formou metodických listů.