Rok 2021
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Rok 2021 by Author "Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D. : 64103"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemBez práce nejsou koláče(2021-4-20) Čurhová, Jolana; Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D. : 64103Projekt závěrečné práce je zaměřen na finanční gramotnost žáků 9. tříd ZŠ v rámci kroužku volnočasové aktivity. Cílem je poukázat na možnosti hospodaření s penězi a uvědomění si pracovního úsilí s výdělkem peněz. Závěrečnou práci tvoří teorie a samotný projekt. Teoreticky vychází z poznatků o finanční gramotnosti, které jsou následně uplatněny v praktickém pedagogickém projektu realizované v oblasti pracovních činností.
- ItemRodina - Finanční gramotnost(2021-4-20) Kapčiarová, Iva; Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D. : 64103Závěrečná práce s názvem Rodina - finanční gramotnost je návrhem pedagogického projektu celotáborové hry pro romské děti. Romská komunita má své specifické problémy, závislost na sociálním systému, nízkou vzdělanost, vysokou míru zadlužení, zejména ve vyloučených lokalitách. Tento bludný kruh může přerušit jen investice do edukace mládeže.Cílem této práce je zvýšit finanční gramotnost u romských dětí.V teoretické části je vysvětlena finanční gramotnost a historie Romů.Dále je zde představen projekt letního tábora se vzdělávacím programem zaměřeným na oblast financí a domácího hospodaření. V závěru jsou uvedeny důvody, proč je užitečné podobné aktivity provádět v romské komunitě a rovněž zmíněny možné komplikace realizace projektu.
- ItemZlepšení spolupráce a komunikace rodičů s vychovateli formou pravidelných aktivních schůzek(2021-4-20) Procházková, Zuzana; Brzáková Beksová Kateřina, ThDr. Th.D. : 64103Pedagogický projekt se zaměřuje na zlepšení komunikace mezi vychovatelem a rodiči dětí, které začnou navštěvovat školní družinu. Děti budou žáci 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je popsáno, z odborného hlediska, jakým způsobem je možné pracovat na kvalitní komunikaci, spolupráci a důvěře mezi vychovatelem, rodičem a dětmi. Také jakým způsobem začlenit kooperaci rodičů do volnočasových aktivit. Dalším z cílů je podpoření vzájemné spolupráce v rámci výchovy ve školní družině. V praktické části projektu jsou popisovány samotné schůzky a setkání s rodiči a dětmi. Je zde snaha o aplikaci získaných oborných znalostí z teoretické části.